Grundejerforeningen Klosterbakken II
v/formand Jørgen Eghoff, Klosterbakken 50, 4400 Kalundborg
Tlf. 23204253 / e-mail: jl@eghoff.dk
Til grundejerforeningens medlemmer
Bestyrelsen indkalder herved til ordinær generalforsamling
Mandag, den 23. maj 2022 kl. 19,00
I fælleshuset
Dagsorden
- Valg af dirigent.
- Bestyrelsens beretning for Grundejerforeningens virke i det forløbne år.
- Forelæggelse af årsregnskab 2021.
- Forelæggelse af driftsbudget for 2022, samt fastlæggelse af kontingent for 2022.
- Forslag.
- Bestyrelsen foreslår følgende vedtægtsændringer:
§7.1 Ordinær generalforsamling afholdes hvert år inden udgangen af maj måned i Kalundborg Kommune.
§7.2 Generalforsamlingen indkaldes skriftligt med 14 dages varsel, der dog ved ekstraordinær generalforsamling om nødvendigt kan forkortes til 8 dage. Indkaldelsen skal indeholde dagsorden for generalforsamlingen. Datoen for afholdelse af ordinær og ekstraordinær generalforsamling skal om muligt bekendtgøres ved opslag i foreningens fælleshus samt på foreningens hjemmeside forud for generalforsamlingens afholdelse.
Forslag, som ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling, skal være formanden i hænde senest 8 dage før generalforsamlingen. Der kan ikke indsendes forslag til en ekstraordinær generalforsamling.
Et forslag kan kun behandles på generalforsamlingen, såfremt det enten er nævnt i indkaldelsen eller grundejere/andelshavere ved opslag på hjemmesiden senest 4 dage før generalforsamlingen er gjort bekendt med, at det kommer til forslag.
§7,3e Fremlæggelse af budget herunder budget for fælleshuset og fastsættelse af kontingent.
§7,3f Punktet udgår.
- Valg af bestyrelse.
- Valg af formand:
Jørgen Eghoff er på valg og kan genvælges.
- Valg af øvrig bestyrelse:
Bestyrelsesmedlem Carsten Jørgensen er ikke på valg.
Bestyrelsesmedlem Peter Strack er på valg og kan genvælges.
- Valg af suppleant.
Søren Christensen er på valg og kan genvælges.
- Valg af revisor.
Jørn Almdal er ikke på valg i år.
- Valg af administrator.
Bestyrelsen foreslår genvalg af Jørgen Eghoff.
- Eventuelt
Bestyrelsens begrundelse for at annullere punkt 7,3f er, at bestyrelsen har ansvar for fastsættelse af udlejningsprisen for sal og værelser jf. § 20. Grundejere/andelshavere har altid mulighed for at fremsætte forslag om ændrede priser på generalforsamlingen.
Opmærksomheden henledes på, at i henhold til § 7.4, skal forslag fra medlemmerne være bestyrelsen i hænde senest den 1. februar 2022 (derfor forslag til ændring).
Bilag fra Grundejerforeningen:
Efter generalforsamlingen er andelsboligforeningen og grundejerforeningen fælles værter ved et let traktement. I bedes derfor tilkendegive, hvor mange der deltager i traktementet, ved at tilbagesende vedlagte tilmelding.
Venlig hilsen
Grundejerforeningen Klosterbakken II
Pbv.
Jørgen Eghoff
Formand
Klosterbakken 6. maj 2022