Hjem » Grundejerforeningens nyhedsbrev maj 2022 (2): Tilbud om e-mailadresser

Grundejerforeningens nyhedsbrev maj 2022 (2): Tilbud om e-mailadresser

Kære beboere.

Hvis nogle af jer skulle komme i bekneb for en e-mailadresse i forbindelse med en eventuel overgang til Fibia/Waoo som internetoperatør, kan foreningen tilbyde gratis e-mailadresser til interesserede beboere. Tilbuddet gælder også beboere, der ikke ønsker at skifte til Fibia/Waoo. Alle kan altså tilmelde sig.

e-mailadressen består af et navn foran @’et, som frit kan vælges af jer, og ’klosterbakken2.dk efter @’et.

Altså: navn@klosterbakken2.dk.

e-mailadressen oprettes af Henning, som herefter sender jer et link til e-mailadressen. Sammen med linket tilsendes en kode: 12345, som herefter kan ændres af jer første gang I logger på. Hvis I har behov for at få videresendt e-mails til andre e-mailadresser, I måtte have, skal Henning også orienteres om det, da det skal kodes ind på webstedet.

Hver e-mailadresse råder over 8 Gb diskplads på serveren.

Den nye e-mailadresse fungerer både som web-mail og sammen med et e-mailprogram, fx Thunderbird (som er et gratis-program).

e-mailadressen kan beholdes, også selv om I flytter. I behøver altså ikke være nervøse for, om I skal have en ny e-mailadresse senere hen.

Henning har lovet at assistere de af jer, som har behov for opsætningen af Thunderbird på jeres computere (gælder ikke Apple-produkter).

Vi er parate til at svare på flere spørgsmål på den ordinære generalforsamling under ’Eventuelt’.

Jørgen