Hjem » Bestyrelsernes jule- og nytårshilsen 2022

Bestyrelsernes jule- og nytårshilsen 2022

Andelsboligforeningen Klosterbakken II / Grundejerforeningen Klosterbakken II

Glædelig jul og godt nytår

Kære grundejere / andelshavere

Vi nærmer os nu afslutningen af endnu et år, og endnu et specielt år. Coronaen kan nu heldigvis nærmest betegnes som ikke nævneværdig, men til gengæld har vi fået en forfærdelig krig, inflation og klimakriser. I vores hjemlige andedam sker også specielle, men knapt så voldsomme ting. Jacob Ellemann har friet til en kvinde, som han ellers har fundet magtfuldkommen, rædselsfuld og ikke til at stole på. Ja kærlighedens veje er uransagelige.

Nu kan vi kun håbe på, at kærligheden/ægteskabet, der også inkluderer et tredje hjul – Lars holder, og konstellationen kan virke til gavn for os alle.

I foreningerne er året derimod forløbet stille og roligt, og vi har haft et godt og konstruktivt bestyrelsessamarbejde.

Tak for jeres fine og positive opbakning til vores arbejde.

Vi ønsker jer alle en rigtig glædelig jul samt et godt og lykkebringende nytår.

Bestyrelserne